الأحد، 26 أبريل 2009

أنا بالونة !!


آدي اللي بناخده م المذاكرة وسنينها

امبارح طول الليل لحد الفجر سهرانة بعمل بحث الصحافة وطلعت عيني وايدي بقت شبه ايد عامل المطبعة

المهم بقى لما جيت انام النهاردة ماعرفتش انام على طول هيست ع روحي شوية كده في حالة شبه الغيبوبة

انا لا نايمة ولا صاحية

وفجأة حسيت اني بالونة


وحسيت اني بطير بجد وكنت مستمتعة أوي .. كنت بالونة زرقا كمان

والله بجد حسيت احساس الطيران بالظبط زي البالونة

طايرة فوق الناس وكنت طايرة في مكان شبه مدرسة الابتدائي بتاعتي

وطايرة فوق السلالم وكنت خايفة اوي اخبط في السقف افرقع ههههههههه

وبعدين كنت طايرة وانا بالونة البالونة اللي هي انا كانت عارفة رايحة فين

بس انا اللي مش بالونة ماكنتش عارفة انا رايجة فين

بس لما وصلت عرفت

طلعت كنت بدور ع الشمس والهوا

طلعت في الطرقة اللي قدام الفصل دي وعايزة اطير ع حوش المدرسة

اللي قلب بقى حوش مدرسة الثانوي مش مدرسة الابتدائي

بس كان في ناس كتير في الطرقة دي وبيتخانقوا عليا

( ع البالونة يعني ) وقعدوا يتخانقوا وكل حد فيهم يحاول يمسكني

وكانوا لابسين كحلي زي الاعدادي

المهم فرقعت بقى في ايديهم منهم لله

وصحيت بقى م الحالة دي ونمت

وصباح الخير

:)

ليست هناك تعليقات: