الخميس، 4 يونيو 2009

نشوة

اكتشفت اني بضحك في الميكروباص من غير سبب - من وجهة نظر الناس - تفتكر قالوا عليا مجنونة ؟؟
مش مهم بس المهم اني بجد بعشق جنوننا
أهي قلبت بجد شكلنا كده هنحب بعض .. اوعى تقول لي لأ حلفتك تتكلم بحق .. دا انا قلبي ما بيبطلش دق اول ما عيني تيجي في عنيك
على فكرة انت شرحتلي الــ " يميني " وما شرحتليش الــ " يساري " اللي أصلاً انت شرحت اليميني علشان تشرحه
... تعرف انا بحب اوي احس انك استاذي وبتعلمني
صدقني خلااااااااااااص من بين الناس حبيتك واخترتك ليا .. طول ما انا ويااااااااك قدامي ملاك خلتني ما اغمضش عنيا
الله .. يا سلام دا هواااااك احلى كلام
كان نفسي اطبطب عليك أوي وانا حساك مخنوق .. متضايق .. و انت بتشتكي لي واتخنقت بالدموع
   بس أعمل ايه .. طبطبت عليك بعيوني .. وقولتلك ألف مليون معلش ما طلعتش من شفايفي 
إحلم معاااااااايا   ببكرة جاااااااااي ولو ما جااش احنا نجيبه بنفسنا
هي ليه الدنيا مش سهلة ؟؟
سؤال بسأله لنفسي مليوووووون مرة كل ما اقعد افكر في المشاكل اللي واقفة في طريقنا
بس برجع اقول .. لولا المشاكل فرحتنا ببعض مش هتبقى بالروعة اللي في خيالي
استنيت سنييييييين كتير يوم اللقا .. واتمنيت اعيش معاك وافرح بقى ..
ماعرفش ليه كنت حاسة اني عايزة اغمض عيني وبعدك ما اشوفش حاجة ولا حد
احساس غريب بالرضا واني مستعدة اموت حالاً قبل ما تحصل حاجة تنسيني فرحتي بيك
فرحتي بنظرتك اللي بجد بتطمنني
انا عمري ما قولت ان انا خايف غير بعد ما قلبي اتمناكي .. محتاج اتطمن مش عارف
الخوف جوايا وجواكي .. قويني قولي لي انك ليا .. علشان اتحمل لياليا .. وتعيييشي واعيييييش
ما قولتش أي حاجة من اللي عايزة اقولها
ولا حسمت أي حاجة من اللي محيراني
بس بجد .. ردت فيا الروح
♫  من غييير كسووووف قولتي لي انا عشقالك .. انا بعترف بهواك انا من زمان عايزاك تبقى حبيب قلبي

هناك تعليق واحد:

mahasen saber يقول...

حلو البوست اليى كله حب وبدايته ضحك حتى لو من غير سبب وفى ميكروباص

رمضان كريم عليكى يا ساره وعلى كل من تحبين

مفيش اى بوست جديد كدا
الغيبه طالت طالت ليه كدا