الأربعاء، 17 ديسمبر 2008

غلاااااااااااااااسة




الاستيتس بتاعة ابو لسان داااااااايماً بتشدني .. لأنها دايمااااااااااً عجيبة




أو مبتكرة .. أو تفطس من الضحك




أحلى حاجة فيها انه مش هامه
الناس .. بيكتب كل حاجة ولو حد سأله عنده مقدرة رهيييييييبة في انه يقولك







" وانت مالك دا
الاستيتس بتاعي
" هههههههههه وربنا
يستر عليا بعد الموضوع داااااااااا







في حاجات مش هعلق عليها .. وفي حاجات هيجرالي حاجة لو
ما علقتش عليها







يلااااااااااا بينا







(( 16 ديسمبر




بصوا بأه .. أي زمالكاوي هيتكلم .. هيعرض
الست والدته لتهزيق جامد
))







طبعاً انا مش عايزة اتكلم واقول
ان الاهلي اتغلب وان اكيييييييييد




دا سبب الاستيتس دي .. انا ما اتكلمتشششششش يا باشا اهو P:







12 ديسمبر هوباااااااااا.







اموووووووووووووت واعرف هوباااااااااااا لفييييييين ..
ناقص طول حضرتك ؟؟







ديسمبر 9
عيد غريب ??







والله معاك حق في دي .. كان عيد غررررررررريب







ديسمبر 6
خلاص







No ComMent







ديسمبر 3 جوووووووووووون .




نو كوووووومنت







ديسمبر 3
تصدق ممكن؟..







أنا بقول كده بردو ؟







ديسمبر 2
موش هرد علي أي حد !..







السؤال اللي بيطرح نفسه .. هل هترد على سبت ؟؟؟؟







نوفمبر 20 رخبص الهوا فـ قلوب اللي ما داقوا
طعم الهوا .. ورخيص الهوا في قلوب اللي ما داقوا طعم الهوا..







والله ساعات بتجيب حكم يابني







نوفمبر 19
يبكي و يضحك .. لا حزنا ول
ا
فرحا
.. كعاشق خط سطرا في الهوا و محا ...







بيت الشعر دا أي نعم خدت يجي شهر افهمه
،
بس طلع حلو وطلع بيوصف حالتي اليومين دول وبتفكرني بأغنية كاظم




" امشي واضحك يا ليلي مكابرة ..
الخ الخ "







نوفمبر 18
أنا جااااااااااي .







والنبي ما انت تاعب نفسك







نوفمبر 16
يبكي و يضحك .. لا حزنا ول
ا
فرحا
.. كعاشق خط سطرا في الهوا و محا .. .. .







تااااااااني







نوفمبر 16 الاهلي دا فريق عفريت
.
. جاب الكاس بعودين كبريت
.. .







خلاص بقى بلاش اقول ان الاهلي
ماعرفش حصله ايه في الغربة .. تفتكر الكبريت خلص ؟؟







نوفمبر 16
يلعن ابوكو ولاد بتاع ... الاهلي أخد الكاس بالدراع
.. .







المفروض اقول تييييييييييييييييييييييت







نوفمبر 15
يبكي و يضحك .. لا حزنا ول
ا
فرحا
.. كعاشق خط سطرا في الهوا و محا ..







خلااااااااااص بقى ما قولنا حلوة مرة هي صورة










نوفمبر 3 ايه اللي جاب
اللوري جنب دكستر؟؟







ممكن تكون خلود النيل وصلت
حداكم ؟؟







نوفمبر 2 أنا ؟؟؟؟







لأ مش انت على فكرة .. انا شاهدة







أكتوبر 27 بيقولوا في عصابات .. بتخطف في الستات ..







No ComMenT







أكتوبر 27 بص يا سيدي ...







برقت يا سيدي







أكتوبر 24
هي الاسيه .. فـ الحب غيه ؟؟







ناس وناس







أكتوبر 23
خراب يا دنيا .. عمار
يا دماغي







والله بااااشا







أكتوبر 23 بظبط حاجات مهمه .. مشغوووووووول جداااااا




سيدي ياااااااسيدى .. اللي اداك يديييينا







أكتوبر 23 هي الاسيه ..
فـ الحب غيه ..؟؟




ناس وناس قولنا







أكتوبر 22 إجعل كلامنا خفيييييييييييف







شكلك مالكش خير فـ حاتم يا دكستر







أكتوبر 21
توته توته ... خلصت الحدوته ??




لأ طلع ليها جزء تاني







أكتوبر 20
يمكن انا مظلوم




انت مظلوم ؟؟







أكتوبر 18 حزمني يا مرسي ..!!




اتحشم يا ولد







أكتوبر 14 أنا
مين؟؟؟




مش عارفة بس الاكيد انك مش الميلامين لأني انا الميلامين







أكتوبر 11
الموضوع ماطلعش سهل ..







بس ممكن تعمله والله







أكتوبر 10 شغاااااااااااال




يونييييييفرسااااااال







أكتوبر 7 اتفووووو




يعععععععععععع







أكتوبر 7 في كايرو و حاسس بحاجه مريبه كدا







ايه ؟؟ فار ؟؟؟







أكتوبر 6 انا في كايرو .. و الامن موش مستتب اووي




تلاقي الرعد كان بيدوي حواليك







أكتوبر 5 انا في كايرو .. و الوضع مستتب




طاااااااااايب تمام







أكتوبر 4 ايه
؟؟؟ اه ... طااا




يااااااااااراجل ؟!







أكتوبر 3 هلم
يا صاح .. الليه خمر و نساااااااااااء




لأ انا مش ههلم ياخوياااااااااا







أكتوبر 3 ههههههه هوا دخول الحمام زي خروجه
؟؟




لأ واحنا خارجين بنغني : زي
ما اكون تعبااااااان وارتحت







أكتوبر 2 إغتنم الفرصه ,,,!!




ماقولتش العرض ساري لحد امتى ؟؟؟؟؟؟؟







أكتوبر 1 موش عايز أكلم حد .. ولا عايز حد يكلمني ..!!




والله حد دا انت مطلع عينه







سبتمبر 30 طار
في الهوا شاشي ... و انت ما تدراشي
.. ياجدع







اوعاااااااااااااا







سبتمبر 29 إنا
لله و إنا اليه راجعون




.............







سبتمبر 22 هتقدر تعيش من غيرها ..؟؟؟




غصب عننا بنعيش







سبتمبر 22 هتقدر تعيش من غيرها ..؟؟؟




سبتمبر 22 هتقدر تعيش من غيرها ..؟؟؟




سبتمبر 22 هتقدر تعفيش من غيرها
.
.؟؟؟







سبتمبر 20 سكت
الكلام




ورميت الابرة رنت فـ الأرض







سبتمبر 19
ولحد إمتي...؟؟




الى ان يشاء الله







سبتمبر 17 صراع .. من أجل البتاع




اهااااااااااااااا هو دا الصراع اللي كانت
نتيجته فوز مدرسة عاشور ؟؟؟؟







سبتمبر 16 زفت .. زفت .. زفت




ليه ؟ ليه ؟؟ ليه ؟؟؟







سبتمبر 15 كل
سنه و أنا طيب ??




ههههههههههههههه المشكلة ان ناس كتير قالتلك كل سنة وانت طيب .. بس يلا
يعنى هي جات عليك







سبتمبر 14 ممممم ....
مستني اهو




انا لو مكانك ما استناااااااش







سبتمبر 12 أيوه ..أنا
قليل الادب .. في حاجه ..؟؟




ههههههههههههههههه مش عارفة اعلق







سبتمبر 11
أرفض حدوث هذا ??




.................







سبتمبر 11 اه منك ياض يابن
الـ.....




....................







سبتمبر 11 موش
انت ولا فـ حد غمي عنيك .




اه ياللي في المرااااااااية







سبتمبر 8 وبعدين؟؟




ولا قبلين ولا قبل قبلين نفع







سبتمبر 8 موش عايز أكلم حد .. ولا عايز حد يكلمني..




خااااااااااااااااااااااامس ؟؟







سبتمبر 7 إحنا
جدعان أووي




جدااااااااااااااااً







سبتمبر 6
مخنوق و موش فايق و موش طايق .. سيبني في حالي ربنا يكرمك




هسيبك اهو فاضل يجي 6 سبعة اعلق عليهم واسيبك







سبتمبر 5 يا لطييييييييييييييف




ياااااااااااااااااااارب







سبتمبر 3 إديني رمضان ... رمضان إديني
..




ههههههههههههه نو كووومنت







سبتمبر 3
اللهم اني صااااااائم




دا يوم بوست مهند !!







سبتمبر 3 جتكوا الارف .. رجاله اخر زمن .. رجاله خرعه
..




جبتش انا حاجة من عندي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟







سبتمبر 2
رمضان لطيف ??




لأ ماكنش لطيف اوى فـ
الصيف







سبتمبر 2 هذا اليوزر صايم .. ربنا يكرمك عدي اليوم علي خير




هههههههههههههههههه عجبتني اوووووى







بث خلاص




مافيييييييييش تاني




خلو باااااااااالكم ممكن ايييييييي حد يلاقي الاستيتس بتاعته منوراااااااااني هنا انا استحليت الموضوع بصراحة ههههههههههههه












هناك تعليقان (2):

nemo يقول...

21 ديسمبر

مش فاهم حاجه بس عادى

ده الطبيعى يوم الاحد

اكيد لو كنت قريت الموضوع يوم الخميس كنت فهمت

nemo يقول...

اه
نسيت اقول ماعلينا

ماعلينا