الخميس، 3 أبريل 2008

الجريمة الكاملة ..



امبارح افتكرت نفسى اخيرا ارتكبت الجريمة الكاملة


بس للاسف اتاكدت انها مستحييييييييلة


الموضوع ومافيه انى كل يوم قبل ما انزل لاااااااااااااااااااااااااااااازم اشرب اللبن

(( على اساس انى فى كى جى تو ))


وانا بصراحة بشربه علشان جربت ما اشربهوش واغمن عليا كذا مرة فحرمت واتأدبت


لكن امبارح كنت متأخرة جدا على صاحبتى وسايباها ياعينى ملطوعة على المحطة


وماما جابلتى اللبن والا تشربيه


اوووووووووووووبا طيب وبعدين ؟!! اللبن سخن مولع ومش هعرف اشربه بسرعة


رحت خرجت من اوضتى لأن ماما فيها ودخلت اوضة اخويا


وضبت مخبأ محترم للبن ونزلت وماما تأكد عليا شربتى اللبن ؟؟!!


اقولها طبعا يا ماما انتى بتتكلمى فى ايه



وطول ما انا فى الكلية مرعوووووووووووووبة لماما تكون اكتشفت



رجعت البيت متوقعة تهزيئة معتبرة لقيت الموضوع عدى


فرحت وظأطأت واستنيت لحد بالليل


وسخنت اللبن وشربته زى اى بنوتة محترمة


ونمت وانا مطمنة على جريمتى الكاملة



والصبح لقيت ماما مستغربة


بتقولى فى حد شرب لبن واللبن ما نقصش ازااااااااااى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!


قلتلها بسم الله الرحمن الرحيم ازاى يعنى يا ماما ؟؟!!


قالتلى اهو فى كوباية مطرحها لبن وفى كنكة اللبن !!!


والمهم ماما استغربت ودخلت اوضتى تصحى اختى واووووووووووووووووووبا شافت كوباية اللبن فى اوضتى



زقونا يا مرزوووووووووق واتحاصرت


واضطريت اعترررررررررررررررررررررف


(( ملحوظة )) التوبيك ممكن ما يكونش ليه اى لازمة بس انا مهيسة ولازم اتكلم والا طقيت


واحنا متفقين من الاول ان المدونة دى مساحة للتهيس الحر


سلاموووووووووووووووز

هناك 10 تعليقات:

ليكوريكا يقول...

مبيشربش اللبن الصبح

وكل صحابه ضحكوا عليه :)

-----------------

مبروك عالبلوج الجديد

عقبال منسمع انك افتتحتي جريده وتسمكيني رئيس تحريرها :)

بالتوفيق باذن الله ...

د.أحمد فريـج يقول...

ههههههههههههه

تسلمي يا غزال علي التوبيك الجميل ده
وانا كنت حسبتك خلاص عديتي وعملتي الجريمة الكاملة
واتاريك اتقفشت يا مرزوق
ياللا خير
تتعوض في اللي بعدها

سارة درويش يقول...

ههههههههههههه ماااااااااااااشى يا عم ليكوووو هههههههههههه

الله يبارك فيك ويااااااااارب يسمع منك بس بعيييييييييينك لو مسكت رئيس تحريرها آل مبيشربش اللبن الصبح وكل اصحابه ضحكوا عليه وعايز رئيس التحرير بعيييييييييينك ههههههههههههه

سارة درويش يقول...

ههههههههههههههههههه لأ يا عمدة لسة ماعملتش الجريمة الكاملة ، ان شاء الله اعملها بالاشتراك معاك ومع باقى افراد العصابة فااااااااااااكر السطو المسلح اللى كنا ناوين نعمله هههههههههههه

mostafa rayan يقول...

انا شوفت صورة البلوج في تعليق ليكي عند حداني
الصورة شدتني لأنها حلوة قوي
لكن انت كمان اسلوبك حلوقوي

mostafa rayan يقول...

ليه بس كدة ياسارة حوار حفظ التعليقات دة
احنامش جرنال وانت رئيس التحرير ولا بنعمل فيلم وانت الرقابة
ياريت تسيبي التعليقات مفتوحة وبلاش حوار الحفظ دة

سارة درويش يقول...

انا شوفت صورة البلوج في تعليق ليكي عند حداني
الصورة شدتني لأنها حلوة قوي
لكن انت كمان اسلوبك حلوقوي
__________________

ميرسىىىىىىىىى بجد يا مصطفى ، انا شرف ليا رأيك الجميل دا

وياريت تنورنى وتشرفنى فى بنوتة لاسعة كمان ..

سارة درويش يقول...

ليه بس كدة ياسارة حوار حفظ التعليقات دة
احنامش جرنال وانت رئيس التحرير ولا بنعمل فيلم وانت الرقابة
ياريت تسيبي التعليقات مفتوحة وبلاش حوار الحفظ دة

__________________
سامحنى يا مصطفى لكن انا بنت واحيانا فى ناس بتقل ادبها جامد فى التعليقات .. فمنعاً للاحراج عاملة كده .. صدقنى والله انا التعليق المخالف لرأيي بنشره زيه زي التعليق اللى بيأيدنى بالظبط ، مش فكرة رقابة خالص .. لكن تجنبا لأى موقف رخم من حد رخم .. كمان علشان اعرف البوستات اللى جالى عليها تعليقات فارد على الناس خاصة لو كان بوست مش جديد .. سامحنى يا مصطفى وياريت تتفهم موقفى

عمو احمد يقول...

ههههههههههههه
مبيشربش اللبن الصبح وكل صحابه ضحكو عليه..مبروك "الكبايه الجديده" قصدى المدونه الجديده

سارة درويش يقول...

مااااااااااااشى يا عمو احمد ، الله يخرب بيته اللى عمل الاغنية دى ههههههههههه الله يبارك فيك يا عمو احمد ويارب دايما منورها