الأربعاء، 9 أبريل 2008

بث مباشر لمراسم الاحتفال بعيد ميلادى

بصراحة انا ما اتعمليش عيد ميلاد واحد .. انا اتعملى 3 عيد ميلاد
اتنين امبارح وواحد النهاردة
(( شيفاااااااااااااك يا اللى مبرق وبتنق مافينااااااااااااش من كده ههههههههههههههههههه ))
عيد ميلادى الاولانى اتعملى هنا
وتانى عيد ميلاد امبارح فى الكلية
وتالت واحد النهاردة بردو فى الكلية
الاولانى مش هتكلم عنه اللى عايز يشوفه يدخل على طووووووووووووول على اللينك
التانى بقى اللى كان اخر مسخرة
من اول لحظة شرا المصاصة لحــــــــــــــــــــــــــــــد ما روحت البيت
رايحة بكل جدية للسوبر ماركت قبل ما اروح الكلية اقول للراجل لو سمحت المصاصة دى بكام
فقالى ب 50 قرش ، قلتله طيب عايزة بخمسة جنيه قالى خدى
قلتله ما انا ماعرفش كام (( شايفين الذكاء الالمعى بتاعى ههههههههههههههههههههه ))
الرجال ما طاقش بقى راح بيقولى هو انتى فى سنة كام يا ابلة
انا طبعا بقيت فى وسط هدومى
بس عملت نفسى عبيطة وقلتله فى تانية جامعة ، فى حاجة ؟!!
هههههههههههههههه
بعدين روحت الكلية وزعت المصاصة (( اللى ماكفيتش اصلا هههههههههههههههههههه ))
واتبقى البلالين
واقفين مستنين المحاضرة تشتغل مش راضية تشتغل قولتلهم خلاص نشتغل احنا
وزعت عليهم البلالين بس بشرط اللى تاخد بالونة تنفخها
ونفخوها فعلا هو صحيح فى واحدة ولا اتنين صهينوا ههههههههههههه بس الباقى قام بالواجب
المهم هاتك يا لعب بالبلالين على خفيف وراحت واحدة استندلت ووقعت من على السلم وراحت لصاحب نصيبها ):
جيت بكل فصاحة اكتب على بالونة (( بعد مانفختها )) هابى بيرز داى لبنوتة لاسعة راحت مفرقعة فى وشنا كلنا
وطبعاً الدنيا كلها سمعت اللى حصل بعدها
هههههههههههههههههههه بجد العيال فى الكلية بقوا يبصولنا باستغراب
العيال دى كانت عاقلة ايه اللى جرالها ؟!!!!!
هههههههههههههههه
والعيد ميلاد التالت كااااااااااااان توداااااااااااااااااى
لأن صديقة كفاحى واحلى اخت فى الدنيا دودو ماكانتش موجودة امبارح
فعملنا عيد ميلاد تانى النهاردة بمصاصة بطعم الكولا (( على اساس انها بيبسى بقى وكده ))
وبالعاب نارية والنهاردة كان فى هدايا
هههههههههههههههههه
الرقابة حذفت فقرة الهدايا منعاً للحسد ههههههههههههههههه
كانت معكم مراسلتكم المهيسة اللى مش نايمة كويس من يومين

هناك 8 تعليقات:

واد غلبان يقول...

المفوض اقول كل سنة وانت طيبة
والمفروض احسدك على الهدايا
والمفروض اتمانالك سنة سعيدة
ومش مفروض طبعا اسال عن السن
طيب انا مش هاعمل كل دة
تحياتى

صوت من مصر يقول...

كل سنه وانتى طيبه
ويارب ارزقنا بهديه واحده حتى

Radwa يقول...

على فكرة يا سارة مدونتك دى جمييييييلة او اوى اوى
وكل سنة اونتى طيبة وعليكى لية بالونه

سارة درويش يقول...

هفترض انك قلتلى كل سنة وانا طيبة وهقولك وانت طيب يا غلبان بالنسبة للسن انا خلاااااااااااص سيحت لنفسى هههههههههه

سارة درويش يقول...

وانت طيب يا صوت من مصر ربنا يخليك .. وبالنسبة للهدية فان شاء الله فعيد ميلادك بقى

سارة درويش يقول...

سندريلا حبيبتى انتى الاجمل والله وانتى طيبة يابنوتة ميرسى اوى وهعمل نفسى ماشفتش حكاية البالونة دى هههههههههههه

FaceMoon يقول...

كل سنة وانتى طيبة ويارب السنة اللى جاية تحققى كل اللى فى بالك وتجبيلى مصاصة انا كمان وبالونة اشمعنى انا يعنى

سارة درويش يقول...

ياقمراية دا انا اجيبلك كيس بلالين بحاله يااجمل فيس مون .. بس كده دا انتى تؤمرى .. هسأل عليه بكام واقولك اول ما الحساب يوصلنى توصلك البلالين ههههههههههههههههههههههههه اخر ندالة صح ؟!! هههههههههههههههه لأ بجد تسلميلى يا بنوتة ويارب يسمع منك